Vergeet mij nietje

Hebben jullie een kindje verloren?
Recent of lang geleden?
Tijdens de zwangerschap, bij de geboorte of later?

Je ondergaat een groot verdriet en vanuit onze parochiale werking willen we jou en je familie daarin ondersteunen. Neem gerust contact op voor een persoonlijk gesprek over jullie wensen en noden in deze moeilijke tijd. Dat kan meteen na de droevige gebeurtenis, maar ook op eender welk ander moment waarop jullie nood hebben aan pastorale begeleiding. Dat kan met een viering in de kerk of in het ziekenhuis, een bezinningsmoment thuis of op het kerkhof, met een begraving, crematie of een ander symbolisch moment. We zoeken samen naar een persoonlijke manier van afscheid nemen die betekenis geeft aan het verlies dat jullie dragen...

Aarzel niet om ons te contacteren via chris.nys@kerkglabbeek.be of 0478 / 44 56 61.

Wij wensen je veel sterkte.